chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra + Datagamz

En iyi müşteri hizmeti için geliştirildi

Bize Ulaşın
Jabra ve Datagamz iş birliği sayesinde daha fazla müşteri memnuniyeti elde edin ve daha akıllı kararlar alın
Jabra + Datagamz analitik ve oyunlaştırma çözümü hakkında daha fazla bilgi edinin
Satış ekibiyle iletişime geçin ve işletmeniz için en iyi çözümü edinin

Çağrı merkezlerinin, çalışan ve müşteri deneyimini sonraki seviyeye taşımalarına yardımcı olmak için kulaklık verilerinin sırrını çözmelerine yardımcı oluyoruz

Endüstri lideri Engage 50 kulaklıkların gerçek zamanlı arama verileri ve Genesys Cloud CX'in performans verilerinden yararlanmak için tümünü kullanımı kolay tek bir çözümde toplayın. Datagamz analitik ve oyunlaştırma platformu, çağrı merkezi performansını yükseltmek için, hem müşterilerin hem de çalışanların sürece dahil olmasına yardımcı olur.

Veriyi performansa dönüştürüyoruz

Verileri bağlayın

  • CRM
  • Çağrı merkezi
  • Kalite yönetimi
  • Jabra mikrofonlu kulaklıkları

İlişkilendirin

  • Verileri KSP'lerle ilişkilendirin
  • Analitik oluşturun
  • Kulaklık arama verilerinin etkisini değerlendirin

Tespit edin

  • Geliştirilebilecek temsilci davranışları
  • Temsilci bilgi eksiklikleri
  • İş yeri kurulum sorunları

Oyunlaştırın

  • Temsilci performansı
  • Davranış analitiği
  • Yönetimi değiştirin

Analitik + Oyunlaştırma.

Yapay zeka özellikli davranışsal analitik, temsilcileri motive eden ve gerçek performans potansiyellerini ortaya çıkaran özel oyunlar, zorluklar ve ödüller tasarlamak için en son oyun bilimi tekniklerini kullanarak temsilci performansını ve bilgi eksikliklerini tespit eder. Bu özel oyunlaştırma yetenekleri, Engage 50 kulaklıklarınızın sağladığı inanılmaz gürültü önleme ve arama verileri ile birleştiğinde, müşteri ve çalışan deneyimini iyileştirir.

Analitik

Bu sofistike analitik platformu, çağrı merkezi ve temsilci performansına bütünsel bir bakış sunmak için bir dizi veriyi ilişkilendirir.

Arka plan gürültüsü, sessize alma/sessizlik, çapraz konuşma ve gürültüye maruz kalma dahil olmak üzere Engage 50 kulaklık arama verileri sayesinde değerli bilgiler edinin.

Performansı izlemek ve geliştirmek üzere yüksek performanslı Genesys Cloud CX çağrı merkezleri için özellikle tasarlanan denenmiş ve test edilmiş 20'den fazla gerçek zamanlı ve geçmiş panoyu kullanın.

Oyunlaştırma

Biriken kaynak verilerini oyunlaştırın ve müşteri memnuniyeti elde etmek için sürece herkesi dahil ederek eğlenceli bir deneyim sunun.

En son oyunlaştırma teknikleri, bireysel üretkenlik ile ekip üretkenliğini geliştirmek ve etkileşim halinde kalarak yüksek performans gösterilen bir iş kültürü oluşturmak için belirli teşvik edici unsurlar ve ilgi çekici zorluklar tasarlamanızı sağlar.

Önerilen Ürünler

Değerli arama verileri ve üstün kalite aramalar sunan bir kulaklık seçin.

Satış Departmanı ile İletişime Geçin

İşletmeniz ve kullanım amacınız için en iyi çözümü edinin. Uzmanlarımız, size ürünler, uyumluluk ve UC dağıtım faaliyetleri ile ilgili bilgi verebilir.

Ücretsiz deneme programımıza başvurun

500’den fazla çalışana sahip olup, mevcut cihazlarını değiştiren veya yeni bir proje yürüten şirketlere yönelik ücretsiz deneme programları sunmaktayız. Hüküm ve Koşullar’a tabidir.

Teknik desteğe mi ihtiyacınız var?

Ürün desteği almak ve garanti ile ilgili sorularınız için, kullanım kılavuzları, SSS’ler, videolar, iletişim bilgileri ve fazlasını bulabileceğiniz destek sayfalarımızı ziyaret edin.

Hemen yardım alın

Satış uzmanlarımız size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyacaktır

Kısa tanım

Zorunlu

Ücretsiz deneme programımıza başvurun

500’den fazla çalışana sahip olup, mevcut cihazlarını değiştiren veya yeni bir proje yürüten şirketlere yönelik ücretsiz deneme programları sunmaktayız. Hüküm ve Koşullar’a tabidir.

Anında satış desteği

Canlı sohbet | 1-800-826-4656 | 08.00 - 17.00 (EST)

Teknik desteğe mi ihtiyacınız var?

Ürün desteği almak ve garanti ile ilgili sorularınız için, kullanım kılavuzları, SSS’ler, videolar, iletişim bilgileri ve fazlasını bulabileceğiniz destek sayfalarımızı ziyaret edin.

Hemen yardım alın