chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Destek

Garanti hükümleri

Sorununuzu hızlı ve profesyonel bir şekilde çözmeye çalışırız. Ürün sorunlarının pek çoğunun çözümünü, online destek sitemizde veya Jabra Destek Hizmetlerini arayarak bulabilirsiniz.

Sorununuzu burada çözemezsek ve ürününüz Garanti koşulları kapsamındaysa (aşağıya bakın), bölgenize uyan talimatları izleyin veya ürününüzü iade etmek için yerel Jabra Destek Hizmetleri ile iletişime geçin. Garanti kapsamına girmek için her zaman satış fişi veya başka bir satış belgesi sunmanız gerekmektedir.

Ürününüzün garanti koşullarını görmek için aşağıdaki girişlerden birini seçin:

Ürün türünüzü seçin