chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Bu entegrasyonun sağladığı faydalar

Jabra kulaklık analitiğinin CallStats.io WebRTC arama kalitesi yönetimi çözümüne eklenmesi, BT uzmanlarının ve çağrı merkezlerinin arama kalitesi sorunlarını doğrudan CallStats.io arayüzünden izleyip çözebilmelerine olanak tanır.

Desteklenen platformlar

Amazon Connect ve Twilio Flex.

Amazon ConnectAmazon Connect
Amazon ChimeTwilio Flex

Jabra ve CallStats ile çalışmanın avantajları

Jabra kulaklıkların yaptığı ölçümler, her aramada gerçek zamanlı olarak kaydedilir. Jabra cihazların yaptığı ölçümler arka plan gürültüsü ve tehlikeli ses çıkışı için belirlenmiş sınırları aşarsa, destek ekiplerine CallStats.io’dan bildirim gönderilir. 

  • Kulaklık yapılandırma sorunlarını hızlıca tespit edip çözün
  • Kullanıcı deneyimine zarar verebilecek arka plan gürültü koşullarını tespit edin
  • Aktif hoparlör ölçümlerini ve temsilci/müşteri konuşmalarını analiz edin
  • Çalışanlarınızın işitme sağlığını ve güvenliğini koruyun

CallStats hakkında

Finlandiya’ın Helsinki şehrinde merkezli olup 2014 yılında kurulan callstats.io tarafından sunulan SaaS ürünü, yazılım geliştiricilerinin her son kullanıcı terminalini gerçek zamanlı olarak izleyip yöneterek, gerekli iletişim uygulamalarını kurmalarına, inşa etmelerine ve ölçümlemelerine olanak tanımaktadır.