chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Garanti ve Servis Bilgisi

Tüketici Ürünleri

İki (2) veya Beş (5) Yıl Sınırlı Garanti

GN Audio (“GN”). ürünü yetkili bir bayiden satın alan son kullanıcıya aşağıda açıklanan koşullar çerçevesinde ("Garanti") ürünün malzeme ve işçilik hatası içermeyeceğini aşağıdaki sınırlı süre ("Garanti Süresi") için garanti eder:

  • Tüketici ürünleri: ürünün satın alınma tarihinden itibaren iki (2) yıl
  • Jabra Steel: ürünün satın alınma tarihinden itibaren beş (5) yıl

İki yıl sınırlı Garanti, Jabra Elite yedek kulak içi kulaklıklar, şarj birimi ve kablosuz şarj pedi için de geçerlidir.

 

Ter nedeniyle oluşan arızalara karşı üç yıl Sınırlı Garanti

Geçerli olduğu ürünler: Jabra Elite Sport, Jabra Sport Coach, Jabra Sport Pace, Jabra Sport Pulse ve New Balance PaceIQ

Yukarıda belirtilen modeller, verilen iki (2) yıl sınırlı garantiye ek olarak, ürünün tamamlayıcı Jabra Sport Life uygulaması üzerinden Jabra’ya kaydedilmesi şartıyla veya New Balance PaceIQ bayisinden satış belgesiyle, ter nedeniyle oluşabilecek arızalara karşı aşağıda açıklanan koşullar çerçevesinde ("Sınırlı Garanti") satın alınma tarihinden itibaren üç (3) yıl sınırlı garantiye sahiptir.

GN'nin iki (2) yıl sınırlı garantisi ve üç (3) yıl sınırlı garantisi, satın alınma tarihinde başlar (“Garanti Süresi”) ve yetkili bir bayiden veya New Balance PaceIQ bayisinden satış belgesi gerektirir. Üç (3) yıl sınırlı garanti için ayrıca ürünün tamamlayıcı Jabra Sport Life uygulaması üzerinden Jabra’ya kaydedilmiş olması gerekir (New Balance PaceIQ için sadece satış belgesi yeterlidir).

Sınırlı Garanti yedek kulak içi kulaklıklar için de geçerlidir.

 

Garanti hükümleri

GN, Garanti Süresi boyunca (kendi takdirine bağlı olarak) ürünü veya kusurlu parçaları onarır ya da değiştirir (“Garanti Hizmeti”). Onarım veya değişim işlemi ticari olarak uygun değilse ya da zamanında gerçekleştirilemiyorsa GN, söz konusu ürün için ödenmiş olan satın alma fiyatını size geri ödemeyi tercih edebilir. Değişim ürünü gönderilmeden önce kusurlu ürünün iade edilmesi ve GN'nin deposunda teslim alınması gerekir (GN tarafından aksi belirtilmediği sürece).

GN’nin çevresel atıkları azaltma yönünde gösterdiği çabalar çerçevesinde ürün, bazıları yeniden işlenmiş olabilecek kullanılmış bileşenler içeren yenilenmiş ekipmanlardan oluşabilir. Kullanılmış bileşenler GN’nin yüksek kalite standartlarına ve GN’nin ürün performansı ve güvenilirlik şartlarına uygundur. Değiştirilen parça veya bileşenler GN’nin malı olur.

 

Garanti Hizmeti alma

Garanti Hizmeti almak için, lütfen ürünü satın aldığınız yetkili bayi ile iletişime geçin veya Destek sayfalarımızı ziyaret ederek Garanti Hizmeti hakkında daha fazla bilgi edinin. Ürün mümkünse orijinal ambalajında ya da eşit derecede koruma sağlayan bir ambalajda yetkili bayiye iade edilmelidir.

Garanti Hizmeti’nden faydalanabilmeniz için aşağıdaki bilgiler sağlanmalıdır:

  1. Kusurlu ürün
  2. Satıcının adını ve adresini, satın alma tarihini ve ürün türünü net bir şekilde gösteren satış belgesi
  3. İade nedeni.

 

Garantinin Sınırları

Garanti, sadece kullanım amaçlı olarak satın alınan ürünler için geçerlidir ve yeniden satılmak amacıyla alınmış ürünleri kapsamaz. Bu Garanti, kutusu açık olarak “olduğu gibi” garantisiz satılan ürünler için geçerli değildir.

Normal kullanım sonucu eskiyen ve yıpranan sınırlı ömürlü sarf malzemesi bileşenler ve aksesuarlar, ürün satın alındığında kusurlu veya bozuk oldukları tespit edilmediği sürece Garanti kapsamının dışındadır. Söz konusu bileşenler ve aksesuarlar arasında aşağıdakiler bulunur:

  • Temel USB kabloları
  • Kulak yastıkları
  • EarGel'ler
  • Kulaklık silikon kapağı
  • Kulak kancaları
  • Kulaklık başlıkları
  • Modüler fişler
  • Çantalar/kılıflar
  • Adaptörler
  • Mikrofon süngerleri
  • Süslemeler
  • Çıkarılabilir bataryalar

Satın alındıktan sonraki on dört (14) gün içinde bozulan sarf malzemesi bileşenler veya aksesuarların satın alındıklarında kusurlu ya da bozuk olduğu kabul edilir.

Garanti, fabrika tarafından verilen seri numarasının, tarih etiketinin veya ürün etiketinin değiştirilmesi ya da sökülmesi durumunda geçersiz olur.

Garanti, aşağıdaki durumlardan kaynaklanan kusur veya hasarları kapsamaz: (a) uygunsuz saklama koşulları, hatalı veya hor kullanım, hatalı kullanım nedeniyle ürünün yüzeyinde oluşan fiziksel hasarlar (çatlaklar, çizikler vb.) gibi kaza ya da ihmal; (b) Sınırlı Garanti kapsamında olmadığı sürece sıvı, su, yağmur, aşırı nem veya terleme, kum, kir ya da benzeri, aşırı sıcaklık veya gıda ürünleri ile temas; (c) ürün ya da aksesuarların ticari amaçlı kullanımı veya ürün ya da aksesuarların anormal kullanıma veya koşullara maruz bırakılması; (d) kulaklığın/mikrofonlu kulaklığın ya da kulak içi kulaklığın kaybedilmesi gibi GN’nin hatası olmayan başka eylemler.

Garanti, ürünün amacı dışında, uygunsuz veya hatalı kullanımı, bakımı, montajı ya da GN veya GN garantisi kapsamında çalışma yetkisi olan yetkili bir GN bayisi dışında bir kişinin ürünü onarma girişimi nedeniyle meydana gelen hasarları kapsamaz. İzinsiz olarak yapılan tüm onarımlar Garanti’yi geçersiz kılar. Garanti, GN markalı veya GN sertifikalı olmayan ürünlerin, aksesuarların ya da diğer çevre birimlerinin kullanımı nedeniyle oluşan kusur ve hasarları kapsamaz.

Garanti, altı (6) ay boyunca şarj edilmemiş ürünler için geçerli değildir. Bir bataryanın altı (6) ay boyunca şarj edilmemesi, ürünün çalışmamasına veya tam potansiyeli ile uzun vadeli performansına erişememesine neden olabilir. GN, bu tür performans düşüşlerine karşı herhangi bir garanti vermez.

Garanti, kaybolmuş olan ve tamamlayıcı Jabra Sound+/Jabra Assist uygulamalarındaki Jabra’mı Bul özelliği veya tamamlayıcı Jabra Sport Life uygulamasındaki Kulaklığımı Bul özelliği aracılığıyla bulunamayan ürünler için geçerli değildir.

BU GARANTİ KAPSAMINDA UYGULANAN ONARIM VEYA DEĞİŞİM İŞLEMLERİ, SATIN ALICIYA SUNULAN TEK ÇÖZÜMDÜR. GN, ÜRÜNE AİT HERHANGİ BİR AÇIK VEYA ZIMNİ GARANTİNİN İHLALİ NEDENİYLE OLUŞAN HİÇBİR ARIZİ VEYA DOLAYLI HASARDAN SORUMLU TUTULAMAZ. YASALAR AKSİNİ BELİRTMEDİĞİ SÜRECE, BU GARANTİ GEÇERLİLİĞİ OLAN TEK GARANTİDİR VE PAZARLANABİLİRLİK İLE BELİRLİ BİR AMACA UYGUNLUK YÖNÜNDE VERİLEN GARANTİLER DAHİL ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAMAK ÜZERE, AÇIK VEYA ZIMNİ TÜM DİĞER GARANTİLERİN YERİNE GEÇER.

Not

Garanti size belirli yasal haklar tanır. Bulunduğunuz bölgeye göre başka haklara sahip olabilirsiniz. Bazı yasalar olası veya dolaylı hasarların veya açıkça veya ima edilerek verilmiş garantilerin garanti kapsamı dışında bırakılmasına izin vermez; dolayısıyla yukarıda belirtilen koşullar sizin için geçerli olmayabilir. Garanti, tabi olduğunuz ulusal veya yerel yasaların sağladığı temel yasal haklarınızı etkilemez.

Bluetooth® marka adı ve logoları Bluetooth SIG Inc. şirketinin mülkiyetindedir ve bu marka ve logoların GN tarafından her türlü kullanımı lisans kapsamındadır. Bu belgede anılan tüm diğer ticari markalar ve ticari unvanlar, kendi sahiplerinin mülkiyetindedir.